Maatwerk raamdecoratie tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal

Algemene veelgestelde vragen over Creon Raamdecoratie

Veelgestelde vragen Creon Raamdecoratie

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest voorkomende algemene vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Voor specifieke vragen over het product zoals: productspecificaties, onderhoud of montage, kunt u kiezen uit de volgende pagina's:

Veelgestelde vragen / Houten jaloezieen
Veelgestelde vragen / Duo rolgordijn
Veelgestelde vragen / Plissé gordijn

Algemene vragen

  • Hoe kunnen de raamdecoratie van Creon zo voordelig zijn?
    • Onze prijzen zijn zo voordelig, doordat wij geloven in een concept waarbij u de raamdecoratie zelf bij ons inkoopt en ook zelf monteert. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren van uw raamdecoratie. Via deze webshop kunt u veel informatie vinden over het monteren van uw raamdecoratie. Daarnaast hebben wij een team van specialisten voor u klaar staan die u telefonisch en per e-mail vragen kunt stellen.
  • Wat is de levertijd van mijn raamdecoratie?
    • De geschatte levertijd van raamdecoratie is 10 tot 18 werkdagen.
  • Wat gebeurd er nadat ik mijn raamdecoratie heb besteld?
    • U krijgt van Creon Raamdecoratie een orderbevestiging zodra uw bestelling in de juiste orde is ontvangen. Indien u betaald via bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling in behandeling nemen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Wij sturen u dan een factuur, zodat u weet dat de betaling in orde is. Zodra uw bestelling klaar is, wordt u hierover geïnformeerd door onze distributeur.
  • Kan ik zelf kiezen of ik mijn raamdecoratie ophaal of laat bezorgen?
    • Dat kan. Als u de bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen of u de raamdecoratie wilt afhalen of wilt laten bezorgen.
    • 1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 8,95,- (inclusief BTW) ongeacht de grootte van uw bestelling.
    • 2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u hierover. De bestelling kunt u dan afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00. Dit kan op het adres: Sportlaan 401 te Sliedrecht (R. Vlot en Zn.). Indien u betaald onder rembours ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur.
  • Zijn alle prijzen op Creon Raamdecoratie inclusief BTW?
    • Prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten getoond. Via het bestelformulier kunt u aangeven dat u de bestelling wilt afhalen.
  • Kan een fout nog gecorrigeerd worden nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?
    • Als een bestelling heeft geplaatst en u komt er achter dat een een fout heeft gemaakt, vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Creon Raamdecoratie. Wij sturen u hiervan een bevestiging. Binnen 24 uur krijgt u te horen of uw bestelling nog kosteloos gewijzigd kan worden.
  • Geldt bij bestelling van raamdecoratie het herroepingsrecht?
    • Let op dat het producten waarvoor u een maat op moet geven, speciaal voor u op maat gemaakt worden. Voor producten die voor u op maat worden gemaakt vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand!

      Voor niet maatgebonden producten hanteren wij een bedenktermijn van 14 dagen. Hierbij dient het product in orginele staat worden geretourneerd naar Sluisweg 2B 3371 EV Hardinxveld-Giessendam. Bij retournering dient u uw order nummer te vermelden en uw adres. Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw retournering zullen we het reeds aanbetaalde bedrag terug storten. Mocht u gedurende dit proces nog vragen hebben, dan kunt u deze stellen via het contactformulier.
  • Met welke betalingsmethoden kan ik mijn raamdecoratie afrekenen?
    •  Creon Raamdecoratie biedt u drie verschillende betalingsmethoden:1. Betaling 5% vooraf en de overige 95% bij levering;2. Betaling 100% vooraf;3. U kunt deze betaling uitvoeren d.m.v. I-deak, Bankoverschrijving of Paypal (creditcard);Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze distributeur nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.  Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u het volledige bedrag via iDeal betaald. Zo hoeft u niet te betalen bij levering van uw raamdecoratie.Betalen per bankoverschrijving U kunt uw bestelling betalen via bankoverschrijving op IBAN: NL56ABNA0524308705 ter attentie van CREON-ONLINE B.V.. Betalen met Paypal Indien u wilt betalen met Creditcard of met uw Paypal account, dan kunt u kiezen voor Paypal. Betalen met iDeal U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen met behulp van iDeal. iDeal ondersteunt een groot aantal banken in Nederland zoals ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank. Betalen bij levering U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen bij de chauffeurs van onze vervoersmaatschappij. Dit kan zowel met contant geld als met uw pinpas.
  • Kan ik een opmaat gemaakt product bestellen bij Creon Raamdecoratie?
    • Wij willen aan iedereens wensen voldoen en het is dus zeker mogelijk om een product op maat te laten maken. Bij Creon kunt u een maatwerk offerte aanvragen. Hier vult u precies in wat u wilt hebben. Het is ook mogelijk om ter ondersteuning een tekening in de bijlage toe te voegen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. Het is daarom van belang dat u in het formulier uw gegevens invult.
  • Waar vind ik de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?
    • Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via onze contact pagina.
  • Waar vind ik de privacy policy van Creon Online B.V.?
    • In de privacy policy beschrijven wij ons beleid, leggen we uit hoe u contact met ons kunt opnemen en wordt verteld hoe wij met verzamelde persoonsgegevens omgaan. Onze privacy policy vindt u hier.
  • Hoelang heb ik garantie op mijn producten?
    • De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.
    • Dit betekent dat u bij Creon Raamdecoratie twee jaar garantie heeft op uw raamdecoratie. De datum die op uw factuur staat, geldt als ingangsdatum voor de garantie.
  • Wanneer heb ik recht op garantie?
    • Heeft u binnen de garantietermijn gegronde klachten? Dan bestaat de mogelijkheid dat wij u kosteloos nieuwe onderdelen toesturen, nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. De garantie geldt uiteraard alleen bij gebruik onder normale omstandigheden.
  • Wanneer kan ik geen aanspraak maken op de garantie?
    • - Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
      - Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
      - Bij normale slijtage;
      - Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
      - Als er sprake is van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
      - Creon Raamdecoratie niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.
  • Waar kan ik mijn klacht melden?
    • Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Sluisweg 2B, 3371 EV  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

      Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar support@creon-online.eu. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

      Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).