Winkelwagen 0

€ 0,00

  • Scherpe prijzenScherpe prijzen
  • Alleen de beste kwaliteit Alleen de beste kwaliteit
  • Zelf afhalen of brengserviceZelf afhalen of brengservice
  • Ook rolluiken en zonweringOok kozijnen en rolluiken

Veelgestelde vragen - Algemene vragen

We hebben een aantal zaken voor je op een rij gezet.

Veelgestelde vragen Creon Raamdecoratie

Op deze pagina vindt u antwoord op de meest voorkomende algemene vragen. Staat uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Voor specifieke vragen over het product zoals: productspecificaties, onderhoud of montage, kunt u kiezen uit de volgende pagina's:

Veelgestelde vragen / Houten jaloezieen
Veelgestelde vragen / Duo rolgordijn
Veelgestelde vragen / Rolgordijn

Algemene vragen

Hoe kunnen de raamdecoratie van Creon zo voordelig zijn?

    Onze prijzen zijn zo voordelig, doordat wij geloven in een concept waarbij u de raamdecoratie zelf bij ons inkoopt en ook zelf monteert. U staat er uiteraard niet alleen voor bij het inmeten en monteren van uw raamdecoratie. Via deze webshop kunt u veel informatie vinden over het monteren van uw raamdecoratie. Daarnaast hebben wij een team van specialisten voor u klaar staan die u telefonisch en per e-mail vragen kunt stellen.

Wat is de levertijd van mijn raamdecoratie?

    De geschatte levertijd van raamdecoratie is Weken - 4 a 8.

Wat gebeurd er nadat ik mijn raamdecoratie heb besteld?

    U krijgt van Creon Raamdecoratie een orderbevestiging zodra uw bestelling in de juiste orde is ontvangen. Indien u betaald via bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling in behandeling nemen nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Wij sturen u dan een factuur, zodat u weet dat de betaling in orde is. Zodra uw bestelling klaar is, wordt u hierover geïnformeerd door onze distributeur.

Kan ik zelf kiezen of ik mijn raamdecoratie ophaal of laat bezorgen?

    Dat kan. Als u de bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen of u de raamdecoratie wilt afhalen of wilt laten bezorgen.

    1. Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 8,95,- (inclusief BTW) ongeacht de grootte van uw bestelling.

    2. Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra uw bestelling bij ons is afgeleverd, informeren wij u waar u uw order in Hardinxveld-Giessendam kunt afhalen. Indien u betaald onder rembours ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur.

Zijn alle prijzen op Creon Raamdecoratie inclusief BTW?
    Prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten getoond. Via het bestelformulier kunt u aangeven dat u de bestelling wilt afhalen.
Kan een fout nog gecorrigeerd worden nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?
    Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan binnen 24 uur na bestelling contact met ons op. U hoort dan zo spoedig mogelijk van ons of uw bestelling kosteloos geannuleerd ofwel met een meerprijs / minderprijs gewijzigd kan worden. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Bij maatwerk vervalt namelijk het herroepingsrecht. Indien het nog wel mogelijk is om uw bestelling te annuleren, zullen wij de door u gedane (aan)betaling zo snel mogelijk terugbetalen.
Geldt bij bestelling van raamdecoratie het herroepingsrecht?
    U heeft de mogelijkheid om af te zien van uw online aankoop en de producten na ontvangst weer retour te sturen, mits dit producten zijn die niet voor u op maat gemaakt zijn. Veel van onze producten worden speciaal voor u op maat gemaakt. Voor deze producten vervalt het herroepingsrecht conform de wet verkopen op afstand. Klik hier voor meer informatie over het herroepingsrecht.

    Voor bestelde producten die niet voor u op maat gemaakt zijn, geldt een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Nadat u aan ons heeft medegedeeld van de aankoop af te willen zien, heeft u nog 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen. De producten dienen in originele staat te worden geretourneerd naar onderstaand adres:

    Creon Online B.V.
    t.a.v. Afdeling retouren
    Kade 34
    3371 EP Hardinxveld-Giessendam

    Belangrijk is dat u bij uw retour het herroepingsformulier toevoegt. U kunt ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. De verzendkosten voor het retour sturen, worden niet vergoed.

    Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief standaard leveringskosten voor de heenzending, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Als het product beschadigd wordt geroutineerd, kan hiervoor een schadevergoeding in rekening worden gebracht.

Met welke betalingsmethoden kan ik mijn raamdecoratie afrekenen?

    Creon Raamdecoratie biedt u drie verschillende betalingsmethoden:

    1. Betaling 5% vooraf en de overige 95% bij levering;
    2. Betaling 100% vooraf;
    3. U kunt deze betaling uitvoeren d.m.v. I-deal, Bankoverschrijving of Paypal;

    Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze distributeur nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.  Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u het volledige bedrag via iDeal betaald. Zo hoeft u niet te betalen bij levering van uw raamdecoratie.

    Betalen per bankoverschrijving

    U kunt uw bestelling betalen via bankoverschrijving op IBAN: NL56ABNA0524308705 ter attentie van CREON-ONLINE B.V..

    Betalen met Paypal

    Indien u wilt betalen met uw Paypal account, dan kunt u kiezen voor Paypal.

    Betalen met iDeal

    U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen met behulp van iDeal. iDeal ondersteunt een groot aantal banken in Nederland zoals ABN AMRO, ABN AMRO (voorheen Fortis Bank NL), ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

    Betalen bij levering

    U kunt uw bestelling veilig en direct afrekenen bij de chauffeurs van onze vervoersmaatschappij. Dit kan enkel met pin worden betaald.

Kan ik een opmaat gemaakt product bestellen bij Creon Raamdecoratie?

    Wij willen aan iedereens wensen voldoen en het is dus zeker mogelijk om een product op maat te laten maken. Bij Creon kunt u een maatwerk offerte aanvragen. Hier vult u precies in wat u wilt hebben. Het is ook mogelijk om ter ondersteuning een tekening in de bijlage toe te voegen. Wij nemen graag uw wensen met u door, zodat wij een passende offerte kunnen maken. Het is daarom van belang dat u in het formulier uw gegevens invult.

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Creon Online B.V.?

    Creon Online B.V. hanteert de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel organisatie. Die voorwaarden zijn te vinden op de pagina Algemene voorwaarden en zijn daar ook te downloaden. U kunt een exemplaar aanvragen via onze contact pagina.

Waar vind ik de privacy policy van Creon Online B.V.?

    In de privacy policy beschrijven wij ons beleid, leggen we uit hoe u contact met ons kunt opnemen en wordt verteld hoe wij met verzamelde persoonsgegevens omgaan. Onze privacy policy vindt u hier.

Hoelang heb ik garantie op mijn producten?

    De basis voor garantie is de Nederlandse wetgeving met betrekking tot levering aan consumenten. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De daarnaast verleende garantie geldt onverminderd de rechten die de consument heeft op basis van de wet.

    Bij Creon Raamdecoratie heeft u, naast de bovengenoemde wettelijke garantie, twee jaar garantie op uw raamdecoratie.De datum die op uw factuur staat, geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Wanneer heb ik recht op garantie?

    Heeft u binnen de garantietermijn gegronde klachten? Dan bestaat de mogelijkheid dat wij u kosteloos nieuwe onderdelen toesturen, nadat wij de defecte van u hebben ontvangen. De garantie geldt uiteraard alleen bij gebruik onder normale omstandigheden.

Wanneer kan ik geen aanspraak maken op de garantie?

    - Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    - Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    - Bij normale slijtage;
    - Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing / montage handleiding;
    - Als er sprake is van buiten komend onheil, zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen enz.;
    - Creon Raamdecoratie niet (tijdig) in de gelegenheid is gesteld voor onderzoek van de klacht en het eventueel herstellen van het gebrek.

Waar kan ik mijn klacht melden?

    Hoewel wij ons uiterste best doen op vlak van kwaliteit , service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Die klacht kunt u dan kenbaar maken via onze contact pagina of door een klachtenbrief te sturen naar Kade 34, 3371 EP  Hardinxveld-Giessendam. Binnen maximaal 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

    Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u hiervoor binnen z.s.m. na de factuurdatum één mail sturen naar [email protected]. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking vermelden. Van zodra wij uw mail ontvangen hebben, bevestigingen wij deze voor ontvangst. Binnen maximaal 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

    Indien u het niet eens bent met de afhandeling van de klacht of als we er samen niet uit komen, kunt u uw klacht/geschil indien bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u nog vragen?

Neem contact op!


  Verwijderen

Toevoegen