Maatwerk raamdecoratie tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal

Informatie over plisse gordijnen

Veelgestelde vragen over plissé gordijnen

Voor specifieke vragen over het inmeten, de montage en de kleuren kunt u kiezen uit de volgende pagina's:

Veelgestelde vragen / Plissé rolgordijn / Inmeten
Veelgestelde vragen / Plissé gordijn / Kleuren
Veelgestelde vragen / Plisse gordijn / Montage

Verder zullen we op deze pagina diverse technische vragen proberen te behandelen en algemene vragen omtrent het bestellen van plissé gordijnen.

  • In welke afmetingen zijn de plissé gordijnen beschikbaar?
    • Minimale breedte: 20 cm
      Maximale breedte transparant: 238 cm
      Maximale breedte semi transparant: 200 cm
      Maximale breedte verduisterend: 230 cm
      Minimale hoogte: 20 cm
      Maximale hoogte: 230 cm
      Doek smaller t.o.v. breedte casette: nvt
  • Kunnen plissé gordijnen ook in vochtige ruimtes geplaatst?
    • Plissé gordijnen zijn niet geschikt voor plaatsing in vochtige ruimtes. Indien de stof langere tijd vochtig is doet dit afbreuk aan de kwaliteit van de stof en zal dit naar verloop van tijd verweren. Hierop kunnen wij helaas geen garantie geven.
  • Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten?
    • De geschatte levertijd van plissé gordijnen is 10 tot 18 werkdagen.

      De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) bedragen € 8,95,- (inclusief BTW) ongeacht de grootte van uw bestelling.

      U kunt ook uw bestelling gratis ophalen in Sliedrecht.

      De bezorgkosten van kleur monsters bedragen € 1,95 EUR (inclusief BTW) in heel Nederland.
  • Hoe kan ik mijn bestelling afrekenen?
    • Creon Raamdecoratie biedt u drie verschillende betalingsmethoden:
      Betaling 5% vooraf en de overige 95% bij levering;
      Betaling 100% vooraf;

      U kunt deze betaling uitvoeren d.m.v. I-deal, Bankoverschrijving of Paypal (creditcard);

      Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling doorsturen naar onze distributeur nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als uw betaling is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging.

      Daarnaast kunt u ook kiezen voor gemak, waarbij u het volledige bedrag via iDeal betaald. Zo hoeft u niet te betalen bij levering van uw raamdecoratie.
  • Wat is de garantie op plissé gordijnen?
    • Als basis voor onze garantie gebruiken wij de Nederlandse wetgeving. Hierbij gelden de rechten die de consument heeft op basis van de wet. Dit betekent dat u bij Creon Raamdecoratie twee jaar garantie heeft op uw raamdecoratie. De datum die op uw factuur staat, geldt als ingangsdatum voor de garantie.