Maatwerk raamdecoratie tegen de scherpste prijs
0 items
t.w.v. € 0,00
Thuiswinkel Waarborg     Betaal met iDeal
Vragen? Bel ons! 0184 - 760 760

Meer informatie over het bestellen en bezorgen van raamdecoratie

Informatie over het bestellen en bezorgen van uw raamdecoratie

  • Levertijd van raamdecoratie
    • U krijgt van Creon Raamdecoratie een orderbevestiging zodra uw bestelling in de juiste orde is ontvangen.

      Indien u een betaling doet per bankoverschrijving, zullen wij uw bestelling in behandeling nemen nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

      Na ontvangst van uw betaling (via Ideal, Bankoverschrijving of Creditcard) ontvangt u hiervan een factuur. Deze factuur dient tevens als bewijs dat uw betaling is ontvangen en uw bestelling in productie genomen is.

      De geschatte levertijd van raamdecoratie is 10 á 18 werkdagen.
      De kleuren structure binnen de houten jaloezieën hebben een levertijd van 4 á 5 weken
  • Plaatsen van uw bestelling
    • Het bestel proces gaat als volgt in werking. U navigeert naar het door u gewenste product en vult indien nodig de specificaties in van het product wat u nodig heeft. Na het invullen van deze gegevens plaatst u via de knop "bestellen" de producten in uw winkelwagen. Zodra u de door u gewenste producten in de winkelwagen hebt verzameld, gaat u verder via de knop "ga verder naar afrekenen". Hier kunt u vervolgens uw gegevens invullen en kiezen voor een gewenste bezorg c.q. betaalmethode. Na het invullen van alle gegevens en het overlopen van de algemene en aanvullende voorwaarden maak u uw bestelling definitief via de knop "bestelling afrekenen"./li>

  • Bezorging van raamdecoratie
    • Zodra uw bestelling klaar is, wordt u hierover geïnformeerd. U kunt kiezen bij bestelling of u de raamdecoratie af wilt halen of wilt laten bezorgen.

      Bezorgen: De bezorgkosten in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilandenbedragen € 8,75,- (inclusief BTW) ongeacht de grootte van uw bestelling. Uw bestelling wordt bezorgd door Creon Logistics B.V.

      U ontvangt een e-mail om de bezorg afspraak in te plannen. De dag voor levering ontvangt u van ons een e-mail met een tijdsbestek waarin u uw levering mag verwachten. Indien u niet thuis bent met de levering, zal op kosten van de klant een nieuwe afspraak worden gemaakt.

      Ophalen: Ophalen is gratis ongeacht de grootte van uw bestelling. Zodra u geinformeerd bent over dat uw bestelling is ontvangen, kunt u uw bestelling afhalen op donderdag en vrijdag van 8:00 - 12:00 en van 14:00 - 16:00. Dit kan op het adres Wilgehout 12 B, 3371 EV Hardinxveld-Giessendam.
  • Betalen van uw bestelling bij aflevering
    • Indien u betaald onder rembours ontvangt u van de transporteur de bijbehorende factuur.
  • Zijn de prijzen op de web-site inclusief BTW?
    • Prijzen worden altijd inclusief BTW vermeldt en exclusief verzendkosten. In de winkelwagen wordt de totaalprijs inclusief verzendkosten getoond. In het bestelformulier kunt u aangeven of u uw bestelling wilt afhalen.
  • Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, wat nu?
    • Indien u heeft besteld en u constateert dat u een fout heeft opgegeven, vragen wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met Creon Raamdecoratie. Wij sturen u vervolgens hiervan een bevestiging. Binnen 24 uur krijgt u te horen of uw bestelling kosteloos kan gewijzigd worden of niet.

Mocht u gedurende dit proces nog vragen hebben kunt u deze stellen via support@creon-online.eu of het contactformulier op deze website.